Porsche 911 Turbo leplezetlenül
A 997-es sorozat csúcsmodelljét már nem is takargatják, bár túl sok újdonság így sem derül ki a képekből.
Galéria - kattintson a képre A Turbo korábbi névrokonaihoz hasonlóan szélesebb hátsó sárvédői, nagyobb légbeömlői és fixen felszerelt hátsó szárnya révén különböztethető meg a többi 911-estől. A hátsó spoiler szinte megegyezik az előző változaton alkalmazottal, bár ez még változhat a bemutatóig. A nyílások viszont valamivel nagyobbak lettek és több is van belőlük: az első lökhárítóban, a hátsó kerekek előtt és a kipufogók környékén is akad légbeömlő bőven.
Galéria - kattintson a képre Persze ezen nincs is mit csodálkozni, ha igazak a motorról szóló, egyelőre csupán pletykaszintű információk. A korábbi 420-450 lóerős motor alapkonstrukcióján ugyan alig változtattak valamit, de a változó geometriájú turbófeltöltővel állítólag így is legalább 480 lóerős lesz a Turbo, sőt, az 500 lóerős határt is átlépheti. Az új 911 Turbo állandó négykerék-hajtása mellé már megkaphatja a Porsche új, dupla kuplungos váltóját, amely működési elvét tekintve leginkább a Volkswagen DSG rendszerére hasonlít, bár annál nagyobb teherbírású. Hagyománytisztelők és kemény utcai sportolók számára persze tovább kínálják a bevált hatfokozatú kézi váltót is.
Az új Porsche 911 Turbo bemutatójára szerencsére már nem kell sokat várnunk. A 2006-os Genfi Autószalonon leplezik le a típust, így már február végén megérkezhetnek az első hivatalos képek és információk.
|